Tur jag är liten ;)

Först dagis & som vanligt så gick det primaballerina :) Jag kom tillbaka för att hämta henne men hon skulle äta först & självklart fick jag en tini-mini-tallrik & äta på jag också haha mos & korv, riktigt gott :) Efter maten gick vi till bussen & sen in på öbo för att lämna in papper, senvar det bara att vänta på bussen i en kvart :) Både jag & Jessica somnade på bussen haha gud, vad trött jag var. Vi åkte hem till mormor iaf & hann väl vara där i 30 min & sen åkte vi in till stan igen för mormor & Liselott skulle till bra & beg. & fy, vad mkt folk :O haha man kom knappt fram nånstans därinne. men finns mkt saker där & för en billig slant :) Förstår varför folk går dit faktist. Jessica fick en docka av mormor/gammelmormor & den fick man knappt kolla på. Hon blev kär i den på en gång. Jessica & dockor :) hemma nu iaf & min bror fyller 15 år idag. STORT GRATTIS TILL HONOM ### Antar att släkten kommer i helgen och firar honom.
Just nu ligger Jessica & sover, hon är helt slut efter den här dagen. Springa runt på stan & fram & tillbaka in till stan ;P Det är mkt för en liten tjej hehe ... tur jag är liten jag med & kan skylla på att det är mkt för mig också :)
Hade fått brev från jobbcentrum igen & ska börja den 11 Oktober. Då ska jag ringa soc. och kolla det där med dagis. Antar att jag måste vara där 5 dagar i veckan & då behöver jag fullt dagis. Eftersom det är ett krav för att få hjälp från dom så måste dom ju helt enkelt stå för det. DOm vet ju att jag inte har nga pengar till det iaf.
Btw, nu har mamma betalat in för körtillståndet så jag hör väl av mig till alla när ni måste hålla er inne ;P haha Nejdå, har faktist kört med Rikard tidigare så helt oerfaren bakom ratten är jag inte, kanske går lite sakta bara ;) haha Så ligg inte & tryck i arlset om det är ngn som kör sakta, det kan vara jag! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0