Tror jag lever på hopp.

Har tänkt en del på lite saker & idag kändes det extra bra i magen :) har saknat den här känslan & jag hoppas att det är "rätt" magkänsla eller vad man ska säga. Hoppas inte att det blir världens vändning, men känns bra iaf :)
Jessica bakar bullar med mamsen & det går väl si sådär HAHA! Hon kavlar & har på smör, socker och allt vad man nu ska ha på, men måste erkänna att Jessica bullar blir bra mkt bättre än mammas & hon är ändå utbildad bagare :O haha En annan bakar inte, bara äter degen ;P hehe Kommer inte må bra i den delen av magen iaf :) hehe
Ikväll är det 90210, bästa serien på länge :) + att Desperate housewives börjar den 5 oktober :) Nu ska jag inte sitta här & glo längre. Kvällsmat kanske :)
Btw, sa ju för några inlägg sen att det kommer bilder från när Jessica är på dagis, men mamma & Frida sa att man inte får ta kort på dagisbarn/platser av massa anledningar så jag struntade i det :) Men bilder från baket kommer här iaf.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gud vad söt din lilla dotter ääär!! :D

2010-09-29 @ 18:53:40
URL: http://unikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0