Sry, men blir arg!

Ni får ursäkta. haha Nu har jag lugnat ner mig lite, men blir bara så arg på det här landet som inte ens kan hjälpa sina egna före dom andra. Säger inte att dom inte ska ha hjälp men vafan, det finns en gräns! (för vissa tydligen)
Undra om man ska gå ut & gå en promenix och slänga iväg alla tankar ut på ett gärde eller ngt, så man slipper ha dom i huvudet. Fram med barnvagnen, på med mp3n & bara gå en sväng :) Skulle inte sitta fel alls faktist.
Btw, det kommer inte heller stå sådär på överklagan haha ;D Ska försöka vara lite snällare än så & skriva rumpan iaf ;). Men men, hoppas alla får en bra dag, för jag ska iaf få min dag att bli bra nu :) byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0