Snabb uppdatering!

Jag ska nog lägga mig tillsammans med Jessica i soffan nu & sätta på en bra film :) Hon kommer vakna några gånger under natten för att dricka & när hon gör det ska jag passa på att ge henne alvedon. Hon kommer inte bli glad för det gillar hon verkligen inte, men då slipper hon känna av febern så mkt. Fast idag när hon vakna till runt 8 så var hon på väldigt bra humör, hon lekte & stoade runt här :) Hon är verkligen på rätt väg för att bli frisk iaf. Börjar släppa i halsen också, för hon har ätit lite mat, deg & lite gott :) Får hoppas att dom säger positiva saker imorgon när jag ringer tillbaka till sjukhuset, annars är det bara att åka in igen. Vad gör man inte för den man älskar?
Men men, hoppas iaf på bättre dag imorgon & att febern lagt sig mera. G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0