SKITdag!

Man kan verkligen undra vad det är Sverige lider av! Den ena säger en sak & den andra en annan, hur fan ska man kunna veta nånting. Och dom ska sammarbeta, jovisst. In my ass att dom gör! Imorgon kan jag lova alla på denna snuskiga planet, att jag kommer inte vara trevlig mot soc när jag ringer. Dom kan inte sitta & säga en sak, sen en annan.. det funkar inte så!!! Jag är för fan så jävla svensk man kan bli & ändå får jag ingen hjälp när jag behöver det. Jaja, en skitdag rent ut sagt! Den här dagen kan köras upp nånstans. Ni får tycka att jag är störd som skriver såhär, men jag är bara så jävla irriterad på Sveriges kn*llade lagar & regler nu.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det lät inget bra:( hoppas att det ordnar sig för dig.

2010-09-13 @ 23:19:57
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0