Sjukdag, värdelöst.

Imorse när jag vaknade var det inge bra i min hals & näsan bara rann det ur, usch! ;| Det har släppt lite i halsen känns det som men brukar vara värst på mornarna, så imorgon kommer jag väl känna mig som ett svullo kring halsen :/ HAHA! Men men, hoppas det släpper snart. Kenny frågade om jag ville med ut på krogen imorgon & då sa jag "Jupp, om du fixar barnvakt, pengar & näsproppar" ;) Han skulle betala, tampong skulle jag stoppa upp i näsan(enligt Sonny) & så ska Sonny vara barnvakt ;P HAHA Var ska det här sluta egentligen? :) Nej, men jag ska nog bara ligga hemma & glo på film med ena handen i en godispåse, det tycker jag låter helt perfekt ;) Ngn som vill joina sjuklingen? HAHA!

Jessica var lite svår att lägga idag. Först var hon dundertrött, sen övertrött & då blev hon glad/sur & sen skulle hon med ut & skulle klättra upp på soffan & klev självklart på ett lock så det blev kattskit av allt. Hon började gallskrika & jag fick typ springa in med henne så att grannarna inte skulle vakna HAHA Guuud, vilket skrik hon kan ha! Men iaf, hon grina i typ 5 minuter tills jag la henne i soffan & börja killa henne i håret ;) Nu sover hon iaf.

Nu blir det facebook & msn ett tag sen en film :) byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0