Nya utekläder :)

För det första så försov vi oss men kom i tid iaf. Jag & Hanna hann till och med ta en toast på donken :) Nu var det andra dagen på dagis för Jessica & det gick lika bra som igår :) Hon blev helt sprattlig så fort hon såg dagiset & sen var det full fart på henne tillsammans med alla andra barnen :) var där en timma idag & var ute hela tiden. När Hanna kom för att hämta mig åkte vi till Mega & där köpte jag ett dagisställ, mössa, vantar & halsduk, så nu är hon redo för vintern :) När vi kom hem så drutta Jessica omkull & slog i väggen, började blöda lite i näsan & lite på läppen, stackare :( Men nu är det iaf bra & just nu sitter hon och äter fisk & potatis :) hehe Själv sitter jag bara här hemma & väntar på att jag, mamma & Jessica ska åka till Karlskoga & kolla på lägenheten :) Blir säkert bra det där.  Nu ska jag ta nånting att äta, är svinahungrig :D byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0