Natten blev jobbig!

Nu på morgonen var Emmelie här en sväng på en snabbkaffe. Fast jag tror hon mest var hit för att visa upp tatueringen som hon gjorde igår ;) hehe eller hur var det Emmelie? HAHA!
Lite jobbig natt fick jag. Igår var jag med mamma & Frida in till stan för att inventera & då var Jessica hemma med pappa & Stefan. Runt 21.00 ringde Stefan & frågade om vi var klara snart & sa också att Jessica nyligen vaknat ;| Tror ni Jessica ville sova sen? Nej! Hon somnade runt 2, fast hon var iaf glad mesta delen av kvällen/natten så det var ju okej på det viset förutom att en annan ville gärna lägga sig ner & sova hehe Tur man är härdad & klarar av det ;D haha Men iaf, när vi var på väg hem från stan så fick jag lite roliga nyheter :) Får se hur det går med dom.
Nu ska jag iaf ringa till soc & se om dom kan lyfta på luren idag! :/ Verkar vara ganska svårt på det där stället.

Kommentarer
Postat av: E

Ne vadå?! :O :D

2010-09-01 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0