Möte & besök :)

Idag var jag in till arbetsförm. klockan 14.30 & pratade med en jobbcoach & hon var väldigt bra faktist :) Ska tillbaka om 2 veckor. Fick också reda på lite mer om det där med soc & dom har gjort bort sig. Så länge arbetsförm. tycker att jag är aktiv sökande så kan soc inte säga nånting. Stör mig så mkt på att dom inte kan sköta det snyggt & lätt ngn gång, men men. Sen när jag kom hem så skickade jag iväg mitt CV & pers. brev till jobbcoachen, som hon ville ta en titt på. Fick också med mig några papper med jobb som jag ska söka :)
Efter det kom Emmelie & William & vi satt i köket en stund sen bestämde vi oss för att gå ut :) Lite roligt faktist. William gjorde en sväng om i gräset & det fick jag självklart med på bild x) Gick självklart bra & just därför är det så kul :P hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0