Mktmktmkt idag!

Skolan - Willys - dagis - skogen - bussen - bussen igen - mormor - pappas bil - mamma & pappa - säängen.
Åkte in med mamma 07.50 imorse ungefär för att hon skulle skjutsa Stefan till skolan. Efter att vi släppt av honom så åkte vi till Willys & handla lite & sen var det dagisdags igen :) Idag skulle dom ut i skogen & det gick hur bra som helst & Jessica lyssnar på vad dom säger & hon är jätteduktig. Klockan 10 började jag & Jessica gå mot bussen för att åka upp på stan & möta upp Stefan, men han mötte vi inte förens på bussen hehe Vi åkte mot Garphyttan & gick först till Konsum :) Blev en snabbis hem till Jenny innan vi gick vidare till lekparken & sen kom vi på att mormors dörr kanske till och med är upplåst så att vi kan gå in. Det var den självklart :P hehe Gjorde ordning lite mat & strax efter det kom mormor, Lenah, Krille, Frida & lilla Axel.. då blev det kaffe & massa prat. Pappa kom & hämta hos runt 4 och sen slockna jag & Jessica i Fridas säng. ÄLSKAR ATT SOVA MITT PÅ DAGEN! Mamma kom in & väckte oss runt 7 och sa att vi skulle vakna. Första anledningen var att vi skulle kunna somna till natten igen & andra för att vi skulle äta :)
Jessica är väl inte allt för trött nu, men hon somnar när som helst. Imorgon blir det dagis igen & jag åker med mamsen. Fröknarna sa att jag skulle få lämna Jessica en kortis imorgon för att se hur det går. Hon har knappt märkt av att jag varit där tror jag, bara lekt med dom andra barnen & verkar trivas väldigt bra. Så det där kommer gå superbra :) Nu blir det snart sömn, men före det blir det en cigg & börsta tänderna :)
Btw, har färgat håret idag.. svart :) Ovanligt, jovisst! HAHA den färgen har jag ju aldrig haft förr :P
Imorgon kommer det bilder från dagiset också :) Roligtroligt! G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0