Lägenhetsvisning imorgon :)

Skicka intresseanmälan på en lägenhet igår, ringde idag & dår komma & kolla imorgon :) Lägenheten ligger i Karlskoga & jag har funderat ett bra tag på att söka lägenhet där. Synd bara att man fått dagisplats i Örebro nu, men jag får ha kvar den platsen tills jag får en i Karlskoga, om jag nu får den. Skulle iaf vara väldigt skönt att få ngt eget snart. Jessica skulle också må bättre av det tror jag :) så det är bara att hoppas! Idag är det iaf inskolning kl 13. Det kommer bli super :) Har precis badat med Jessica. Hon är rädd av ngn anledning att bada/duscha så jag tänkte, jag får väl vara med men nope, det funka inte det heller. Är väl ngn period hon är inne i nu för hon älskade att bada förut. Men men, nu ska jag ut & röka, sen slappa tillsammans med Jessica i soffan framför disney chanel :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Kul med egen lägenhet, lycka till imorgon!

2010-09-20 @ 20:28:15
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0