Kmr bli en toppenkväll!

Inatt sov systeryster här med lilla Wilma :) Vet inte riktigt varför men hon ville väl inte sova själv antar jag :P Så i natt när Hanna låg & sov fick Lisa springa fram & stoppa in nappen som Wilma hela tiden tappade :) Men annars var det en väldigt lugn natt. Jag kollade på en dramafilm, väldigt bra faktist ;P Brukar inte tycka om drama, men det var ganska mkt komedi i den :)
Förutom det så har jag precis kommit ur duschen och nyss klätt på mig, jätteintressant! Ikväll blir det pardey hemma hos Nicklas. Har en känsla av att det kommer bli superkul :) Kommer vara några där som man inte träffat på flera år & det är aldrig fel :P Ska nog ringa min andra syster och se om hon var hem till Jocke igår. Isf så skulle hon ta med min mp3 som jag så fint tappade där haha hoppashoppas. Har den som bortförklaring till att inte gå ut & gå faktist haha :P När jag fått tillbaka den så kommer jag väl antagligen på nånting annat, men vafan.. det är skönt men samtidigt lite jobbigt :) Har ju iaf en lite smidigare vagn nu, så den kan jag ju inte säga nånting om längre HAHA Men men, nu ska jag slå en pling till Frida, sen slappa ett tag tror jag :) byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0