Inflyttningsfest!

Jag & Emmelie åkte in till Vivalla på inflyttningsfest hos en gammal klasskompis :) Emmelie åkte hem rätt tidigt för att han börja må dåligt, men jag stannade längre & hade faktist rät skoj. Alltid roligt att träffa folk som man inte sett eller hört av på länge :) En till rolig sak är att just den där lägenheten stog jag också i kö på, men han var den som tog den ;D HAHA Lite roligt. Hoppas det löser sig med lägenhet & jobb snart för nu börjar jag fan tröttna på den där skiten. Vill ha jobb nu! Men men, nästa helg är jag också bjuden på inflyttningsfest hos en annan gammal klasskompis :) Tycker inte jag gjort annat än gått på inflyttningsfester hit & dit :) Men alla har varit helt okej & lyckade iaf :)
Nu har jag bestämt mig för en sak också & det är att imorgon ska jag försöka sluta röka & börja gå 30 minuter om dagen, varje dag :) Hoppas det går bra! Lycka till Lisa, haha Men men, vill inte röka längre, inge gott alls egentligen & det skadar inte heller att röra lite på sig :) Nu blir det fb & msn en stund, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0