inflyttningsfest hos nicklas :)

Riktigt lyckad fest blev det förutom vissa saker som hände på inne & ute :/ Vi kom dit runt 6 och då var det några få där, men det droppa in folk hela kvällen/natten. Men efter ett tag, vet inte riktigt vad klockan var, men sent var det. Då kommer en kille in & säger att ngn hoppar/stampar/slår på hans bil & Nicklas springer ut & börjar prata med honom, men han var heltokig. Alltså killen som slog på bilen! Eller ja, alla var tokiga.. men iaf, jag gick självklart imellan & fick en extrem smäll på läppen, så nu har jag ett sår där :( Sen kom snuten & tog med honom och vi andra festa vidare haha :D Men på morgonen tyckte jag synd om Nicklas för det var väldigt mkt som var sönderslaget & förstört. Riktigt dålig stil tycker! Gick upp på morgonen efter många om & men för att dricka vatten haha & det första jag ser är massa salt på mattan & fråga inte vad dom gjort så för. Men Nicklas hade tydligen hjälpt till med det haha Efter ett tag åkte jag & Nicklas iväg för att hämta pizza & guuuuuud vad gott det var. Bjöd honom på den för att han bjöd på öl/cider :) Åkte hem efter ett tag & träffa Rikard & Jessica här, hon är så underbar när hon är på goshumöret hon kan ha ibland :) men men, är fortfarande bakis så jag orkar inte skriva mer haha men nu vet ni iaf lite om vad som hände under kvällen & morgondagen :D natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0