Helgen!

Helgen har varit superbra bortsett från vissa saker som jag inte ens tänker ta upp här för att dom är ingenting som jag tänker lägga nå energi på :) Palla med sån skit! I Lördags var jag på en kanonfest med väldigt roliga människor :) Alltid kul med nytt folk + att man träffade gamla vänner som man inte festat med på väldigt länge :) Det är skoj! Kvällen blev som den blev & jag hade supertrevligt. Sov kvar där över natten & på morgonen fick jag lite panikkänslor när jag såg att Rikard ringt 3 gånger klockan 7 på morgonen & när jag fick veta vad han ville blev inte allting mkt bättre. Han hade varit in på akuten med Jessica för att hon hade blivit superdålig & haft väldigt hög feber :( Usch! Gillar inte sånt. Han kom ner med henne till mig runt 3-4 & då såg man på henne att hon var väldigt sjuk så hon har sovit mesta delen idag. Fast hon åt lite kvällsmat med oss andra :) Det var skönt att se. Men men, hoppas hon blir bättre till imorgon iaf. Nu ska jag nog lägga mig i sängen & sova för jag är sjukt trött. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0