Helgen är över.

Imorgon ska man upp igen då :) Fast imorgon ska jag inte till dagiset. Imorgon blir det en hemmadag med luren vid örat ;| usch, jobbigt! Men men, i Fredags var jag bara hemma. Skulle egentligen med upp till Grängesberg & vara där över helgen & gå lite på Kopparbergsmarknaden tillsammans med Rikard & Jessica, men det var sånt jävla skitväder så det strunta vi i. Blev pizza & film här nere i Örebro istället :) Inte fel det heller.
Idag var jag med Rikard in till Jula & sen skulle han köpa skor. Jag valde 2 par som var ursnygga :D Han tyckte att det inte var hans stil men han köpte dom och var nöjd sen :) Älskar att vara med & köpa saker hehe När vi kom hem därifrån så käka vi chili con carne, det är gott det. 
Orkar egentligen inte skriva för jag är så sjutk trött, men lite uppdateringar kan man väl ge ;P

Kommentarer
Postat av: Stina

Jo det är väl så tyvärr:( ja stackars hennes familj måste vara fruktansvärt.

Ska du flytta till Karlskoga?

2010-09-26 @ 20:25:36
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0