Fan är det för fel!?

Dom motarbetar en hela jävla tiden, TA ER I RÖVEN! Är så sjukt trött på att man aldrig ska få ngn jävla hjälp. Jag har gjort precis allt dom bett om, men hur fan hade dom tänkt att jag skulle ta mig till stan om jag inte får nå pengar?! Dumma i huvudet rent ut sagt! Nu ber dom mig göra en överklagan, men vafan kommer hända med den då? Jo, precis samma sak som dom gör med alla svenskar som behöver hjälp. TORKA SIG I ARSLET MED DEN! På måndag ska jag skola in Jessica & inte fan bryr dom sig om att man fixat det. Skiter i dom nu, skaffar mig ett svartjobb. Fan ska man sitta & betala skatt för om man ändå inte får ngn användning av dom när man behöver hjälp!? På överklagan kommer det stå "Ta er i röven", sen skiter jag i hur dom reagerar på det. Orkar fan inte mer! Bor hellre på gatan än slickar deras röv.

Kommentarer
Postat av: Jonas Millard

Får man fråga vems röv du talar om Lisa? //Kram kram

2010-09-15 @ 09:30:02
Postat av: Angelica

Vad är det som hänt nu då ? :/

2010-09-15 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0