Ett jobb någon?

Någon som har ett jobb till mig? Skulle vara väldigt tacksam. Vill inte ha nånting med soc att göra ;| Dom säger en sak ena dagen sen en annan sak den andra dagen. Nånting är riktigt fel :/ Fick erbjudande om en lägenhet som jag sökt i Karlskoga & jag har varit på visning. Jag ringde till soc ngn dag innan jag fick erbjudandet & fråga hur jag skulle göra ifall jag får den & dom sa att jag skulle komma med anvisning på lägenheten & blablabla. Jag ringer till hyresbostäder & frågar dittan & dattan & dom säger att jag blivit nekad i kön ;O Jag ringer till soc & frågar varför & dom säger att dom aldrig sagt nånting sånt & att det är soc i karlskoga som jag måste prata med. VAFAN! Varför säger dom inte det när jag ringer första gången? Nånting som är riktigt fel. Är trött på dom & har försökt få hjälp i snart 3 månader & har jag fått ngn hjälp, NEJ! Nu vill jag ha ett körkort så jag kan få jobb. På arbetsförm. säger dom att ett körkort skulle hjälpa mig väldigt mkt på vägen till ett jobb & att det nästan garanterat kommer finnas jobb då. Så nu har mitt snälla ex betalat för körtillståndet så nu väntar jag på det & sen när jag fått körkort & jobb så ska han få nånting väldigt fint tillbaka :) Frågan är bara vad. han säger att det inte behövs men jag vill ge nånting, eftersom han hjälpt mig med så mkt :)
Från det ena till det andra, snart iväg till dagis med Jessica & medans hon är där så ska jag & min syster hämta mina byxor som jag köpt :) Yeah! Har också köpt en jacka, Everest, helt svart med päls på luvan :) Exakt en sån jag hade förut, fast den var vit & en vit jacka kommer jag då aldrig ha igen ;O hahaha Men men, skriver lite mera senare.. nu ska jag iväg & ge min tjej lite mat :) byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0