dagen idag!

Åkte in med mamma & lämnade Jessica på dagis & det gick hur bra som helst :) .. som vanligt. Aldrig ngt gnäll när man ska lämna henne, så himla skönt :) Efter det åkte jag & mamma till donken & käka en toast, grymt goda är dom. Upp på stan & fixade lite papper från skattemyndigheten(personbevis). Sen skjutsade mamma hem mig till Angelica & där satt jag till halv 2 och gick sen vidare till arbetsförm. & träffa jobbcoachen :) Min systeryster hämtade upp mig efter det & då åkte vi till Biltema & Babyproffsen :) Åkte förbi & lämnade cv & pers. brev till ett ställe också :) Får se om det händer nånting nu. hehe Nu ska jag in på tradera & glo lite. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0