Barnledig, men ändå inte!

Rikard kom ner runt halv 5 och skulle hämta Jessica :) Han fick glatt vänta tills mamma kom hem från jobbet för bilstolen stog i hennes bil :) Hehe! Men det var kul ändå. Jessica var väldigt glad över att se honom :) Och jag fick 1000 kronor av honom, tack! Det hade han verkligen inte behövt ge, men han ville det :) han ville att jag skulle betala in för körtillståndet, så jag kan börja övningsköra. Verkligen jättesnällt :) om åkte runt 21 & han ringde vid 22 nu & sa att det var en riktigt stor olycka efter r50 ;| 3 bilar var inblandade och det åkte poliser, bärgningsbilar & ambulanser i massor fram & tillbaka :/ usch! Inge kul när sånt händer.
Men men, imorse kom Emmelie förbi & vi satt & prata i köket & vänta på att Jessica skulle vakna till så vi kunde åka till Fjugesta & in på systemet :) Imorgon blir det inflyttningsfest ute på vischan, kommer bli riktigt skoj tror jag. Har en känsla av det :) Hojta till om det är ngn som vill med?
Just nu iaf, så sitter jag här & är barnvakt åt min systerdotter medans Hanna kör sin pojkvän nånstans :P hehe Man har inte riktigt känt av barnledigheten, men men.. smällar man får ta :) Tur man är van & lilla Wilma märks inte så mkt, hon sover just nu hehe :P Nu ska jag äta nånting, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0