Vet ni vad.. :)

.. personalen på Jessica dagis tycker om mig som bara den :) Dom kanske till och med har ordnat med jobb åt mig. Det är verkligen inte illa :) Mer än vad arbetsförm. gör iaf! Ska ringa frånjobbcentrum imorgon & prata med "chefen" på stället som jag ska kolla med :) Hoppashoppas!

Jessica ligger i sängen och ska sova nu. Hon har varit rätt sur nu på kvällskvisten ;O haha Inte roligt alls, men det är smällar man får ta :) Lyssnade på en kille idag som hade föreläsning påjobbcentrum om hur månniskan fungerar och fram & tillbaka, väldigt roligt var det faktist :) .. meniaf, han sa att när ett barn blir arg, ledsen mm så ska man säga "Kolla mig i ögonen" & då skärmar dom av allt och fokuserar på ögonen och glömmer bort allting och då kan man prata med dom. Yes, tänkte jag, det ska jag testa på Jessica :) Har gjort det nu och det fungerar INTE!!! Hon var sjukt ointresserad av att kolla i mina ögon när hon var förbannad haha Hade faktist en känsla innan att det inte skulle fungerar, men vet ni vad... han sa också, att om man bestämt sig för att det inte ska fungera så gör det inte det. :O hahaha Han har rätt i ALLT han säger. Skumt faktist :)

Men men, nu ska jag kolla på lite tv & käka lite macka. Skriver mer imorgon :) Imorgon är det sista dagen på jobbcentrum också, men Jessica ska fortf. vara på dagis hela dagar så upp på mornarna ska jag iaf :P haha byebye!


Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Tjenamors där!

Tänkte kika in och säga hej :)

Hur är läget ?

2010-10-29 @ 00:21:42
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Stina

Blev det inget med städjobbet? (jag har varit lite dålig på att följa din blogg på sista tiden) eller jobbar du hellre på dagis?

2010-10-29 @ 21:57:30
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0