Väntar, väntar..

Sitter just nu & bara väntar på att vårdcentralen ska ringa. Måste se vad som är tok med min mage :/ Lite av magsmärtan har gått över men jag vill att den ska vara borta helt. Inge roligt alls när det är nånting med magen som krånglar, man vet ju inte vad det är & det kan vara mycket fel! ;| Men men, Jessica sitter i soffan & kollar på Disney & kommer somna snart ser det ut som :) hehe
Imorgon ska hon tillbaka till dagis & jag ska till soc & se vad dom säger. Fick en ""kallelse" dit. Dom vill veta vad jag ska göra nu efter jobbcentrum. Fortsätta leta efter ett jobb, kanske? ;S Puckon! Men jag ska lämna in papper direkt till henne iaf. Men men, nu ska jag käka frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0