Så mkt folk!

Åkte in & lämna Jessica på dagis 11 för kl 12 skulle jag vara på conventum "Jobbmässa", fast jag kom dit halv 12 :P. Det var sjukt mycket folk där. Men men, efter det gick jag till Ica och köpte en barnmat & en sur stång, eller vad dom nu heter ;) Goda är dom iaf. haha Träffade Emmelie & åkte med och hämta upp hennes mormor :) Efter det fick jag skjuts till dagiset & hämtade Jessica runt 13 & sen åkte vi buss till Angelica :) trevligttrevligt! Angelica har tjatat lite på att jag ska komma dit med Jessica ngn gång, men det har bara inte blivit så hehe Iaf, när vi kom dit så stog kaffet klart & Jessica fick macka, kaka & saft :P Det gilla hon. Jessica somnade strax efter det i soffan, faaaast det var superviktigt att kolla på barnprogram HAHA Rolig är hon ibland :) Då passade jag på att göra den efterlängtade snabbkolan till Angelica :) Hon har försökt men inte lyckas & det åt jag jämt när jag var med barn så det där klarar jag med en klackspark xP haha upergod blev den iaf, men man blev lite illamående för man äter ju inte i lagom mängder haha Mamma kom & hämtade strax efter 16 & då åkte vi hem, käkade & bara var. Åkte till mormor allihopa, nästan & duschade. Det var ngt problem i rören här, men det är ordnat nu :)
Nu har jag precis kollat på desperate housewives med Frida & ska snart sova. Ska upp imorgon, Jessica ska vara på dagis 8 imorgon :/ tidigt, men så det ska vara :) Hoppas hon inte är lika ledsen då :( Inge roligt alls. Men men, nu ska jag packa ur väskan & sen packa ner dom i en annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0