Puh, mkt spring idag!

Idag har det varit mycket känns det som. Först åkte jag in med bussen & lämnade Jessica på dagiskl 9.00, upp på stan efter det & in på jobbcentrum. Där skulle jag vara till 12.00 och sen springa över till arbetsförm. & träffa jobbcoachen. Det gick ganska snabbt där idag för att vi pratat i telefon dagen innan om lite som har hänt och fram & tillbaka. Efter det gick jag och käka en pizza på PizzaLight :) Väldigt goda pizzor och väldigt trevlig kille som jobbar där :) Iaf, efter det skulle jag vara tillbaka på arbetsförm. 13.30 & vara med på någon "kurs" som handlar om personlig marknadsföring, rätt skoj faktist :) Tjejen som stog där fram & prata hade humor och jag tror det gjorde mkt i att det blev roligare :) Men men, efter det träffade jag Emmelie som jättegärna ville köra hem mig & Jessica i hennes nya bil ;P hehe Och självklart fick hon göra det, jag slapp ju buss + att man fick snacka av sig lite om allt som händer :) Vi åkte och hämta Jessica & sen åkte vi hemåt & hon stannade på en kaffe och snacka lite mera skit ;) Men men, nu sitter jag här & ska snart göra en flaska välling till Jessica & sen upp & ta en dusch. Det ska bli riktigt skönt efter den här dagen :O haha Imorgon ska jag vara på jobbcentrum 9.00, en timma tidigare än vad som stog på schemat, men det är som det är. En & en halv vecka kvar där sen hoppas man att man har praktik eller mera timmar på jobb. Nu har jag uppdaterat lite för idag, duscha - desperate housewives - sova. Så mig ser ni inte så mkt mera ;) haha Natti!
____________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0