Mkt folk har varit här idag.

Jessica sover nu & jag tänker låta henne sova till 6 annars kommer hon inte somna för natten. Hon har inte varit på det bästa humöret idag, men det gör väl ont i lilla magen efter den tunga natten :/ Usch! Min stackars tjej åker på mkt skit. Men nu är det nog för att hon börjat på dagis. Blir mkt i början då!
På måndag blir vi hemma men på tis-ons-tors mellan kl 9-14 ska hon vara på dagis :) Och på tisdag ska jag till Hagagymmet & träffa en som ska visa dittan & dattan därinne :) Får se om jag börjar träna där sen när jag fått jobb. Nu är det ju ingen ide att ens tänka tanken, men kolla kan man ju alltid göra :) Sen kan jag ju gå & simma ibland :) Nästa måndag ska jag ju börja på Jobbcentrum, usch.. men det är ju ett måste. Förstår inte riktigt heller varför jag ska dit när jag har en jobbcoach på arbetsförm. :/ Men men.. det blir nog bra i slutändan iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0