Maginfluensa, BLÄ!

I natt spydde hon igen :/ Imorse när jag ringde till dagiset för att säga att hon inte skulle komma så sa dom att maginfluensa gick & att det var väldigt många barn hemma. Hon började kräkas natten till Söndag & sen kom det lite på morgonen men sen var det bra hela Måndagen & så i natt kom det igen :/ Inge roligt alls! Hon har varit med om mkt, mitt lilla hjärta! Hon kommer förmodligen inte vara på dagis ngn gång nu i veckan. Lite tråkigt, för det var nu det riktiga började, men men.. kan ju inte skicka iväg henne dit när hon är dålig. Då är det bättre att vara hemma med henne :) Tyvärr så blev det ju ingen träning för mig idag heller, men det går att fixa när hon är frisk igen :)
Såg 90210 igår också, älskar den serien. :) Nu ska jag lägga in lite saker på tradera & försöka sälja :) Kan säkert bli några slantar. hehe Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0