Känns tokigt men så är det!

Konstiga tankar i huvudet som gör att det känns skumt i magen. Går väl över antar jag, men kommer bli litesmåsvårt att sova faktist :| Ju mer jag försöker ta bort tankarna dessto mer kommer dom in i mitt huvud. Nu låter det nästan som om jag skulle vara deprimerad och ja, lite kanske.. men inte nå farligt mkt :) Är bara väldigt kär i en person som det gått väldigt snett med :'| Får ta den smällen och se var man hamnar här i livet. Jag har min lilla tjej hos mig & hon tar den absolut största platsen i mitt hjärta.

Just nu är hon väldigt förkyld & hes som en tok, men hoppas det går över till på Tisdag för då ska hon ta foto på dagis :) Det kommer vara väldigt tråkigt om hon missar det, men då får vi gå & beställa en tid hos en fotograf, är ju inte svårare än så ;)

Efter att jag suttit här och kikat ett tag så blir det en film som man kan sova bra till :) .. ingen spännande alltså, för då vänder jag bara på mig hela tiden & då somnar jag aldrig :P Byebye, så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0