Kallt - värk - värk - bankkort :/

Usch, vilken dag det har varit. Har för det första träningsvärk i båda benen så jag knappt kan gå ;| För det andra så har jag skitont i magen & har haft det i några dagar nu. Ska nog ringa vårdcentralen & se om dom kan hjälpa. För det tredje så hade jag av mitt bankkort idag ;O Lisa med den vanliga turen, självklart! Men som tur var så var jag precis utanför swedbank så jag sprang in där på en gång och beställde ett nytt :) Så det lär ju komma så småning om, bravo! För det fjärde så höll jag på att frysa ihjäl är vi satt & vänta på bussen + när vi skulle gå till mormor. Fan, vill inte ha vinter! :/ Men men, nu har Rikard hämtat Jessica & han hade köpt en jättejätte liten cykel med stödhjul + hjälm (rosablommig) :) Och en pulka. Det kommer ho gilla. Nu har dom iaf åkt & jag ska bara vara hemma hela helgen. Har ont i hela kroppen & kan knappt röra mig. Hoppas det går bra filmer så jag har ngt att göra :) Nu ska jag försöka resa på mig och sen lägga mig i soffan :) byebye, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0