Jobbcentrum 11 Oktober!

På måndag börjar jag på Jobbcentrum & då ska jag ta reda på hur långa dagarna kommer vara så att jag vet vad jag ska fylla i för tider på Jessicas dagisschema :) Kan ju faktist vara bra att veta.
Det sket sig iaf med lägenheten, självklart. Men men, det är som det är. Finns inte så mkt att göra åt saken, men sur blir man. Ringde till soc idag & sa att dom kunde ta bort mig från deras system & då frågade hon om jag hade fått jobb & jag svarade "Nej, jag har inte fått jobb, men jag är bara så trött på att ringa dom och slicka deras röv och ändå inte få ngn hjälp fast man gör allt ni ber om" & då sa hon att hon förstår om jag är arg för att det krånglar & att om jag går på jobbcentrum nu och sköter mig & jag ska tydligen få en ny handläggare.. igen! Så hon sa att om det går bra så ser hon inga problem och att jag snart kommer få den hjälp jag behöver. Så jag hoppas det för jag kan inte ha det såhär längre. Om ngn har ett jobb, ge mig det? :P Vill inte ha nånting med soc att göra, vill tjäna mina pengar själv. Inge roligt alls det här ju. Men men, nu ska jag & lilltjejen gå ut en sväng tror jag :) Ha det bra, byebye!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Godmorgon! Vad händer? :P

2010-10-08 @ 09:45:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Enniie

Jag har ett tips. Gå in på mammarut.se. Sök jobb där. En vän till mig som har hela skiten, skall själv söka dit sen när jag gått klart mig f-ledighet. Det är bra betalt

2010-10-08 @ 10:24:20
URL: http://veeka.blogg.se/
Postat av: Stina

Du har inte funderat på att plugga om du inte får något jobb? vilken linje gick du på gymnasiet?

2010-10-08 @ 18:41:59
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0