Halsfluss på det också, självklart!

Ja, varför inte få lite halsfluss på det också! ;S Vakna imorse och kunde inte svälja riktigt som jag vill att det ska vara. Usch! Fast jag kände på mig redan igår att jag skulle bli sjuk, hade en känsla i kroppen. Men men, skönt att Jessica är med Rikard så jag kan vara sjuk alldeles själv :) Somnade rätt tidigt igår, men Rikard ringde & prata lite & koppla inte att jag sov, men så kan det vara :P haha

Idag då - mamma, HannaStefan och mormor ska åka iväg 26 mil & hämta nå möbler som är mormors morfars saker. Så det kommer blir rätt lugnt här hemma :) Ska nog bara ligga & slappa i soffan framför en bra film :) Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0