GRATTIS Angelica :)

Igår följde jag med tjejerna ut och skulle fira Angelica :) Åkte dit på morgonen & blev bjuden på smörgåstårta som var riktigt god :) Älskar smörgåstårta! Efter det sega vi som fan, men till slut kom sminket & kläderna på & vi gick sen till Molly bar, där var det faktist lite halvdött men jag lyckades fixa så att alla vi blev bjudna på en drink var :P haha inte illa. Fast den var inte så god, men gratis :) Träffade Jonas & hans kompisar där också. Det var länge sen så det var riktigt roligt :P Jonas försökte få upp mig och dansa men det gick inte så bra för honom. haha ;) Efter det ville dom in på Frimis, men det var kö, riktigt lång & seg kö.. så det blev ingenting med det. Blev tjafs fram & tillbaka efter det & sen var det bara jag, Emmelie, Jonas & hans kompisar :P Alexandra & Angelica drog till en annan bar. Vet inte riktigt, men men.. vi åkte runt lite överallt. Träffade Lee & Sjökan en snabbis också :P Höll på att skrämma skiten ur Sjökan, det var lite roligt :P hahaha Han var helt inne i datorn! Men men, det slutade med att Jonas skjutsade hem oss och sen vakna jag på soffan med världens baksmälla, usch.. inte alls roligt. Men en alvedon på det så är det nästan tipptopp igen :P haha Nu blir det en cigg & sen ska jag bara invänta att Rikard & Jessica kommer :) Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0