Dagis & jobbcentrum!

Då var det dags för en ny vecka imorgon då. Känns ganska tungt att gå upp, men jag vet att man kommer igång efter ngn timma :) Jag ska iaf åka med bussen som går 6.50 & sen från resecentrum till dagiset & lämna Jessica. Efter det blir det jobbcentrumjobbdirekt fram till 15.00. Känns tungt just nu, men imorgon kommer det kännas bättre när man väl är framme :) Ska åka med mamsen hem så jag slipper iaf alla dessa bussar då :P hehe Nu blir det en macka & lite tv, sen ska jag sova :) Natti!


Kommentarer
Postat av: Enniie

Faaan va roligt ! Hoppas du får det ! En som grundat MammaRut (Johnnie) är en gammal vän till min mamma och moster. Han tipsade mig om jobbet, men med tanke på att jag är f-ledig så vill jag helst inte börja just nu. Men skall söka dit till vintern hade jag tänkt... ;D

2010-10-18 @ 00:05:05
URL: http://veeka.blogg.se/
Postat av: Enniie

Alltid kul att hjälpa till. Grattis ! :)

2010-10-18 @ 13:42:09
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0