Dagen!

Åkte med mamma in till stan imorse & på E18 låg det en HEL JÄVLA ÄLG! ;O haha Men iaf, ngn som kört över den bara ;) Får skylla sig själv som går där! Men iaf åkte & släppte av Stefan på hans skola sen åkte vi till donken & köpte en varsin toast. Till och med Jessica fick en egen :) Efter det åkte vi och släppte av Jessica på dagis och sen körde mamma mig till norr för där skulle jag vara på möte kl 11. Kom 2 timmar för tidigt :| Inte det roligaste jag varit med om, men men.. får skylla mig själv ;) Prata mesta tiden i telefon med Emmelie J. Ska hjälpa henne med hennes blogg & få till själva bloggdesignen som jag skickade till henne :) Men iaf, mötet inne på soc gick faktist bra & dom tyckte det var väldigt positivt att jag hade fått timmar. Dom tror inte det kommer ta lång tid innan jag kan sköta mig själv & slippa dom ;) hehe Det tog ca 1 timmar med dom därinne & efter det åkte jag till jobbcentrum & var med på sista "lektionen". Ordning & reda på LisaFisa :P Halv 3 hämtade jag Jessica på dagis och sen åkte vi till mormor & hälsa på & blev bjudna på kyckling & ris, inte alls fel :) Mamma & Frida kom halv 5 och hämtade mig & Jessica och sen åkte vi hemåt. Nu sitter jag bara här och ska väl snart göra en flaska välling och sen lägga Jessica för natten :) Imorgon ska vi upp igen, fast åker med mamma då också. Annars måste vi åka runt 7 och det blir faktist litelite jobbigt, men ibland måste man :P
Btw, satt och tänkte på bussen på att jag har väldigt konstiga tankar ibland ;| Kan typ sitta & tänka på hur snabbt jag skriver mitt namn på olika sätt ;S Snacka om att slösa tankar på tok-grejer. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0