Bra känsla i kroppen :)

Gick in på min hotmail ikväll.. som jag gör dagligen, men idag var det mer speciellt än dom andra dagarna :) För jag ska nämligen på arbetsintervju. Hade fått mail om att dom ville träffa mig personligen & imorgon ska jag ringa och bestämma en tid som passar bra :) Fick en väldigt bra känsla i kroppen iaf. Nu är det bara att hoppas på det bästa, så man kan slippa ha med soc att göra. Det skulle göra mig väldigt glad faktist :) Skriver lite mer om det imorgon.
________________________________________________________________________________
Idag åkte jag hem till mormor & fick pan pizza när jag kom dit :) Inte fel när man bara käkat e fralla på hela dagen. hehe Hon skulle iväg 18.00 så då gick jag till Jenny & hälsa på en sväng. Trevigt, för henne träffar jag inte så ofta. Vid 19.00 gick jag iväg till Emmelie & tänkte att jag kunde springa förbi & säga hej till henne, men icke sa nicke. Hon var inte hemma, men hennes pojkvän var & ett glas cola blev jag & Jessica bjudna på & han sa att Emmelie var på väg hem & att hon varit på praktiken. Hon kom självklart till Garphyttan lagom till mamma kom & skulle hämta oss hehe Så det blev ett snabbt "hej", men jag kanske ska åka dit imorgon så man kan säga "heeeeeeeeeeeeej" istället för "hej" :P Imorgon blir det dagis igen vid 8.00 & det verkar som att Jessica veckar vänja sig vid att hon ska vara där & att jag faktist kommer tillbaka :) Går lite bättre nu, men lite kinkigt är det på mornarna, men går över väldigt fort säger "fröknarna" :) Nu ska jag sova för imorgon bitti ska jag upp aningen tidigare för att hinna med en dusch. Godnatt allihopa, som ska sova nu alltså.. ni andra får ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: -.-

Grattis gumman :) <3

2010-10-15 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0