Äntligen får jag en chans :)

Fick svar idag på om jag får jobba eller inte & det ska jag :) Redan på Torsdag ska jag & en till tjej göra en flyttstädningen i Markbacken :) Gud, vad det känns bra att äntligen få börja nånstans. Allt är klart med dagis, så det blir inga problem & nu är det bara lägenhet som saknas & ett heltidsjobb iofs men jag nöjer mig helt klart med timmar i början :) Skönt bara att få bra referenser eller så kanske det till och med blir så bra att jag får heltid till slut. Det är så pass nystartat så han kunde inte erbjuda mer än timmar till att börja med :) Nöjd är jag iaf & jobbcentrum, jobbcoachen & soc gillar det skarpt :) Fast jag kommer ändå få forts. få ifyllnadsstöd ifrån dom, men nu visar det dom att jag iaf försöker att få jobb :) Så det är kanon. mktmkt bra säger jag bara :) Nu ska jag glo lite på tv & ikväll är det 90210, inte INTE missa det :P Byebye!

Kommentarer
Postat av: Stina

Stort Grattis och bra kämpat! Det är verkligen inte lätt att få jobb nu för tiden. Lycka till med jobbet!

2010-10-18 @ 21:54:28
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0