Speciell dag som inte gäller längre.

Idag är det den 8 november och om det inte hade varit riktigt som det är idag så hade det varit 3 år & 11 månader för mig & Rikard idag. Bara 1 månad kvar till 4 år hade det varit, men men... tråkigt att det blev som det blev tycker jag. Men nu ska man bara kolla framåt :)


Jessica somnade i Oskar säng nu & kommer förmodligen sova i ngn timma :) Då är hon pigg och glad sen.. det var hon innan hon somnade också iofs men ändå :) .. hon kanske är ännu gladare :)


Emmelie har varit här idag också och tjola lite skit & lekt med Jessica :) Trevligt med besök. hehe



Fick ett mail från en jobbansökan jag skickat också & jag kanske får hoppa i Lördagar, några timmar :) Känns lite kul faktist. + att körkortet är det full fart med, det där kommer gå galant när Lisa ska köra upp :D Nej, men seriöst. Det går faktist mycket bättre med växlar och allting än vad jag trodde att det skulle göra, så det är kul :)


Nu måste jag ta ngt att äta känner jag i maaaagen ;P hehe byebye!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur har din måndag varit?

2010-11-08 @ 20:39:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0