Somnade i köket!

Jag gav Jessica en flaska välling & sa att när hon har druckit upp den så kommer hon med den in till köket och sen går in och lägger sig igen för pappa kommer imorgon :) Hon blev självklartöverlycklig och gjorde som jag sa.. till en början ;) Hon kom med flaskan & sen gick hon tillbaka och la sig i sängen, duktiga flicka :) Efter ca 2-3 minuter så kommer hon gåendes med en kudde i famnen & la sig på köksgolvettvärslockna. haha var tvungen att ta kort :)

Annars idag så har Emmelie varit här & tjolat lite & hon har till och med fått äran att åka med när jag övningskör :) Hon tyckte faktist att det gick bra. Vi kom ju hem levande iaf + att jag körde på den smala smala vägen för första gången ;O Läskigt! haha 
Men iaf, vi åkte upp till morfar och bytte till vinterdäck på bilen & sen hem igen. Jessica fick enflipp när vi skulle åka, men hon skrek av sig allt i bilen & tvärslockna där ;) haha rolig prick det där. 
Efter att Emmelie åkt så somnade jag på soffan & allt det där med Jessicasminkadet startade ;| ... badade henne & gjorde henne fin & fräsch igen. Och nu somnade hon för natten :) finaste lilla tjejen som finns
Imorgon kommer Rikard.. tidigt sa han :) Men det är alltid skoj när han dyker upp. Han blir väl förmodligen här över dagen & hittar på nå skoj med oss. Han kanske också får vara med i bilen när jag kör... som om det skulle vara första gången x) Men lite lite bättre är jag ju nu. Som jag sa till Frille när vi var där... jag har det i kroppen :P HAHA.
Snart blir det lite tv-tittande för mig och sen.. kanske.. sömn. Får se hur det blir :) Nånting hittar jag nog på iaf :)

Har tänkt & jag måste fan ta fingrarna ur arlset & gå ut & gå. Jag har nog sveriges sämsta kondis & då överdriver jag inte ;| Måste måste måste!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0