Sluta nu... på en gång!

Det kommer snöa hela natten, usch! Börjar redan imorse & har hållt på sähär hela dagen :/ Det här räcker tycker jag, annars kommer inte jag få köra nånting ;O Vill ju köra mer! Dumma väder.

 

Väldigt roligt sak hände för ett par dagar sen & det var att jag fick en vänförförf. på fb från en person jag har letat efter väldigt länge. En gammal barndomskompis :) Hon hade bytt efternamn så det var därför hon inte fanns :) Men det var iaf väldigt roligt att hon hitta mig. Jag kommer inte ens ihåg sist jag träffade henne så hon har missat helt att jag fått barn & hon själv bor inte ens kvar i Sverige :) Får hoppas att hon kommer och hälsar på här i landet så man får träffa henne ngn gång :)

 

Jessica somnade hur bra som helst ikväll. Brukar stoa omkring en stund, men efter flaskan så somna hon :) Skönt det. Då kanske man slipper väcka henne imorgon bitti, känns lite elakt faktist. En annan ska bara härda ut tills Desperate Housewives har varit sen blir det sömn. Jag har varit ganska duktig på att trycka på snooze-knappen dom senaste dagarna ;) .. inge bra! Imorgon ska jag upp direkt när klockan ringer! Och btw, blev inget med sluta-röka idag. Kan skylla lite på Frida för jag klarar morgonen, men sen frågar hon om jag ska med ut så då var det kört. Gäller att inte trycka på fel knappar, Frida! Men det kommer en dag då jag slutar :) Fast den här gången ska jag inte bli med barn för att kunna lägga av. hehe Låter nästan som att det var därför jag skaffa barn, men så är det inte. Som ni märker så har jag inget vettigt att skriva mer så jag ska sluta nu, skriver imorgon igen. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0