Sista tabben, nu är du borta!

Jag & min syster hamnade i bråk på Örebromässan. Bara för att jag & en kompis fick skjuts av hennes ex in till stan så fick hon damp.. eller ja, värre än damp. Hon tror att jag gjort nånting med honom. Men hur lågt tror hon att jag sjönker egentligen. Hennes förlust säger jag bara. Nu är hon borta ur mitt liv.. föralltid!

Men iaf, igår var vi på 50 årsfest och det var extremt kul ;) Full som ett as blev jag, men jag var inte den enda som var det heller. Kom hem runt halv 1 och vad gör jag då.. jo, jag halkar och druttar i backen precis utanför dörren. HAHAHA det var världens isfläck där. Det är nånting man vill göra om, festen alltså :)



Kommentarer
Postat av: Stina

Oj fy vad hemskt att du ramlade:( ser riktigt ont ut. Men bra att du hade kul på festen iaf:)

2010-11-14 @ 23:16:33
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Stina

Men jösses riktigt bråk med andra ord. Vad läskigt, men ni kommer väl bli sams igen någon gång i framtiden?

2010-11-15 @ 00:10:40
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0