Övningskört med mamma idag :)

Känner mig väldigt duktig faktist :) Först körde jag upp för Suttarboda-backennerför, sen hem till mormor & sen hela vägen från KonsumGarphyttan & till Lanna, genom Vintrosa :) Efter det åkte vi ner till Falken & handla och då körde jag igen & sen hem igen. Blev väldigt nervös när man skulle igenom alla rondeller som kommer på vägen dit & hem igen, men det fixade jag hur bra som helst :P Höll iofs nästan på att köra in i Hannas bil, men kan skylla på att hon hade ställt sig alldeles för nära min parkering ;) HAHAHAHA. Nu har man äntligen kommit igång med det iaf, hoppas det går fort att lära sig allting så man kan ta det där körkortet & få ett jobb sen ;O .. Men men, nu ska jag inte skriva mera :) Kanske skriver lite kladd senare, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0