Övningsköra imorgon bitti också ;)

Imorgon ska jag åka med mamma in runt 8.00 och lämna Jessica på dagis, OM hon är bättre.. annars får hon följa med mig & Frida upp på stan istället :) Ska till arbetförm. 10.00 & träffajobbcoachen och se vad hon säger. Antar att jag kommer bli kallad till ungdomsgarantin snart också. Känns bra :) Ska försöka hitta en praktikplats så jag har nånting att göra på dagarna :)

 

Men iaf, för att komma till själva rubriken.. jag, Lisa Karlsson ska köra in till stan imorgon ;) Antingen stannar ni inne eller så tar ni risken och är ute iaf ;P .. men jag har varnat nu! HAHA Nej, men jag är inte så värdelös på att köra faktist + att det är skitkul :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0