Nytt nummer & regn-dag!

Jag fick övningsköra in till karlslund idag :) Gick faktist jättebra. Hämtade ett dagisschema sen släppte mamma av mig, Frida & Jessica på stan & så gick vi & käkade en toast på donken, sjukt gott! Efter det gick vi till arbetförm. och där skulle jag ju träffa min coach 10.00 & hon var jättestolt över mig :) Efter det gick vi och kollade runt lite på stan & jag köpte en ny parfym & en tjock, mjuk STOR halsduk :) Frida köpte också en parfym & jag tvingade henne också att köpa tofsar & spännen, så jag kan få ha mina ifred :O haha Men men, åkte med 14.25 bussen hem till mormor & träffade Krille på bussen :) Mormor hade precis gjort mat så vi kom ju en skitbra tid ;)

 

Mamma kom & hämtade oss ngn  gång efter 16.00 och jag körde självklart hem :) Jag är snart klar med det där körkortet om jag forts. i den här takten :) Är ju skitkul att köra bil + att det går bra, fast jag blir ganska nervös när det inte riktigt går som jag vill ;D hahaha men det är smällar man får ta. Ska väl köra till karlslund imorgon också.. vågar inte riktigt köra in i stan än :) .. kanske är bäst så. haha

 

Har nyss suttit och målat naglarna med Frida. Fransk manikyr blev det & bra blev det också :P

 

Btw, en vänligt själ som skulle vilja tala om några saker för mig som är ny med en sak? haha
Jag har ju precis skaffat en ny telefon, Xperis x10 mini pro och har alrig haft internet på mobilen.

 

1) Kostar det hela tiden, även om jag inte är inne på facebook?


Jag har comviq kontant och om det är ngn som har det och är inne på internet i mobilen, skriv då!

 

2) Vad ska jag ladda på med om det ska bli billig och bra?


Hoppas det finns en gullig person som vill hjälpa mig :P Känner mig ganska värdelös när jag frågar, men jag får ju inget veta om jag inte skulle göra det ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Gillar du makeup och presentkort? jag blev nyligen medlem på en sida där man samlar poäng genom att ex besöka hemsidor, då man tjänat tillräcklgit får man ett presentkort hemskickat; HELT GRATIS!

vill du hjälpa mig att komma ett steg närmre mitt presentkort samt börja tjäna till ditt egna? bli då medlem här;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371

2010-11-04 @ 11:30:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Stina

Det verkar gå bra för dig med övningskörningen, lycka till:)

2010-11-04 @ 13:38:51
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Skulle bara tipsa dig om att man kan tjäna ihop poäng som man sedan växlar in så att man kan få presentkort.

Just nu får man 5000 poäng i bonus.

Ifall du blir medlem så ska du veta att jag och alla som man tipsar till andra får 500 p för dom som blir medlemar.

Länk ifall du vill bli medlem: http://www.gratisklader.se/?r=195295

Men det skulle vara kul ifall du blir medlem, hoppas också att du får en bra dag såklart!:D

Ha det gött

2010-11-04 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0