Nu har jag den... äntligen :)

Jag har länge velat ha x10 mini och nu har jag den :) Så grymt nöjd, men ett fel är det. Mitt simkort var för gammalt för telefonen så det gick inte starta den med kortet i & det förklarar varför jag ska köpa nytt & kommer ha nytt nummer :P Mamma tjatade om att jag bara skulle ringa och fixa över mitt gamla nummer till ett nytt kort, men nej... helt nytt ska det var :) ... ett lättare nummer skulle inte skada. Blir lite jobbigt bara att se till så att alla dom viktiga har det nya numret & med det menar jag typ soc, dagis, arbetförm. och alla dom där. :P hehe


En väldigt negativ sak som hände idag, nu på kvällen var att Jessica är så förkyld och hostig.. hon hosta så mkt så att hon spydde ;O ... stackars liten. Det var bara slem som kom upp & nu är det mkt mkt bättre med hostan, så det var väl bra ändå att det hände även om det kanske inte var så kul :/ .. ni förstår hur jag menar. Nu är det bara att se hur natten blir & blir den lugn så åker vi till dagis så att hon kan vara med på dagiskortet, annars stannar vi hemma :) .. blir ju tråkigt om hon inte är med, men det är inte hela världen. Vill inte väcka henne om hon är dålig, bättre hon sover & blir frisk då.


Men men, nu ska jag sova ifall vi ska upp :) Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0