Ingen bra barnvakt.. då vet jag!

Jessica är fortfhostig som bara den så jag tänkte att eftersom min systeryster har höstlov, så kan ju hon ha henne ca 2-3 timmar på morgonen så att jag kan åka in till soc & fixa lite saker. Jovisst, det kunde hon vara. Jag & mamma åkte strax efter 8.00. Lämnde cykeln nere vid falken & sen fick jag köra därifrån & in till stan :) Skitkul! Men men, allting löste sig på soc & jag fick nå papper som jag ska skicka in och blablabla... :P Åkte med bussen som går 10.13 så jag var ju inte borta en lång stund. Hoppade av vid falken där cykeln stog, men innan jag åkte hemåt så sprang jag in på falken & köpte pan pizzorgodisaskciggCiggen & 1 pan pizza var till Frida som tack för hjälpen......

 

Vad händer när jag kommer hem, eller rättare sagt vad får jag se!? Jessica helt nersnorad & står och häller ut alla hundmat på hallgolvet ;O När jag går in i tvrummet för att se var Frida är så ser jag fullt med chips på hela tvrumsgolvet ;| + att jag ser Frida ligga och sova i soffan. Fyfan, säger jag bara. Hon klara inte ens 3 timmar. Tror ni att hon fick ciggpan pizzaNEJ!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi ja det är ju en fördel om barnvakten kan hålla sig vaken:)

2010-11-04 @ 16:15:28
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0