femtenovembertvåtusentio.

Imorgon ska jag in till stan.. igen. Fast nu är det mycket roligare att åka dit för nu är det jag som kör fram & tillbaka :) Jag bara gillar´t! Hämtade Frida vid bussen förut & det första hon sa var "Jag hade en känsla av att det var du som körde" HAHA Jag försöker köra så mkt jag bara kan så jag snabbt kan få körkortet :) Men iaf, mamma åker med in & när jag är på jobbcentrum och pratar med min handläggare där så ska mamma & Jessica hitta på nå skoj. Hoppas det är bra väder så kan dom ju alltid gå till lekparken som är precis utanför :) Inte så roligt kanske att sitta i bilen i 30 min.. ca. Nu ska jag spela skip-bo med Hanna & mamma för att det är så himla roligt x) Byebye!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin fredag :)

2010-11-05 @ 10:52:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0