Dagis imorgon.

Kom nyss hem från Hanna :) Innan det var vi till mormor & hälsa på lite. Jag körde dit & mamma var lite småspänd när det snöa som det gjorde hehe :) Men det är skoj att få testa köra lite i sånt här väder också.

 

IafJessica hade nyss ner ett glas i golvet som klirra till utav bara fan i tv-rummet ;| så typiskt henne om jag ska vara ärlig. Men men, det är så det kan gå.

 

Imorgon blir det dagis och mamma har sagt att om det är lagom mkt snö så får jag köra men inte om det snöar hela natten. Men om man kör lugnt så klarar man det ju, men förstår henne lite grann iaf som inte vågar låta mig köra när det är som det är ute. Men skoj är det :)

 

Medans Jessica är på dagis ska jag åka till jobbcentrum & läsa lite om teorin, är ju ett måste.. men väldigt tråkigt. Roligare att köra faktist :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0