Bebiskänsla i magen :)

Låg bredvid Jessica i natt & imorse när jag vaknade så börja jag av någon konstig anledning tänka på när hon låg i magen :) Kan inte fatta att det var hon som böka omkring därinne & man tänkte så mkt att man nästan sprack. Man visste ju inte vad det var för en därinne. Men den 13 oktober -08, så fick jag världens finaste tjej. Hon är mitt liv & skulle inte klara ett liv utan henne nu :') Det var en som hade sagt att man kan inte ens komma ihåg att man ngn gång inte haft barn & det stämmer. Har haft Jessica i 2 år men känns som jag har haft henne hela livet :) Man vet hur hon fungerar, man vet vad som gör henne glad/sur. Man vet hur man ska tigga åt sig en puss eller kram ;) Sjukt underbartFinns ingen kärlek i världen som kan bli större än den jag har till henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0