Vilken natt!

Somnade ganska sent för jag fastna framför tvn, kommer inte ihåg vad det var för film men men, somnade iaf till slut & klockan 2 hände det grejer utanför. Vaknade med världens chock & det var catfight. Jävlar vad dom kan låta läskigt. Usch! Frida vågade inte ens kliva ur sängen. haha en annan stog och spana ut genom förnstret för att se om det var 2 katter eller om det kanske var en katt & en annat konstigt djur, men så var det inte :) Det var 2 katter och jag kan tänka mig att det var Fridas katt som muckade gräl för han är sån. haha

På morgonen nu vaknade jag av att Jessica låg i sängen och fejkböla & det är nog det värsta med mornarna, jobbigt! Just därför vill jag har en växasäng så hon kan ta sig ur själv & kanske om man har tur så gör hon sin egen välling ;) hahaha Inte för att jag tror det men man kan ju hoppas :D haha

Verkar som att det blir fint väder idag så det kanske blir en promenad med vovven & Jessica :) Hoppas det håller i sig.
Måste byta om också haha Sitter i världens sexigaste outfit nu.. eller inte ;P Mammas fleesetröja *stavning*, vita leggins & en topp & sist men inte fulast, ett par sockor x) haha Skönt som fan men ska nog undvika att visa mig ute om mamma&pappa ska fortsätta få ha grannar ;) hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0