Promenader hela dagen.

Känns som jag inte gjort annat än varit ut & gått idag haha :) Det är ju nyttigt & bra. Först gick jag med min bror, Jessica & hunden när dom var som finast ute & det var riktigt skönt. Tog en ganska lång vända då. Sen ringde Oskars kompis & sa att Oskar inte hade kommit till honom än & då hade det ändå gått 30-45 min sen han börja åka dit. Man blev lite nervös & då gick jag & Frida iväg bort mot deras skola och tänkte om han fastnat där, men det hade inte & då blev man ännu mer nervös. Man hör ju hela tiden hur folk försvinner & såna saker. Men men, vi gick iaf tillbaka & sen när mamma&pappa kom hem så hade mamma ringt och då var han ju där men inte fan hade han ringt så man visste. ;S
Men det är skönt med promenader :) & jag som knappt är ute & rör på mig. haha

Följde med pappa när han skulle hämta Oskar hos sin kompis också & sen åkte vi ner mot affärn & då sa jag till pappa att jag kan betala för allt. Och det är inte mer än rätt med tanke på att jag får bo här gratis. Så där gjorde jag en bra sak & det kändes inte alls fel :) Självklart slank det ner lite mat till Jessica också, fast hon äter riktigt mat. Men det är lätt att bara värma på om man själv inte ska äta nånting. Och hon tycker om det mesta :) Men jag testade en kyckling-risotto och det gilla hon verkligen inte haha Så den blev det inge med. Men man kan ju inte tycka om allting ;)

Snart ska jag lägga mig, men först samma som igår. Slå på en bra film att sova till & slå igång insomningstimern :) Då sover man bra hela natten :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0