msn!

Har inte varit in på msn på väldigt länge nu & tänkte att det kunde vara roligt att logga in och se vad man har för människor där ;) haha hade väl typ dom gamla som jag hade sist jag var där. Men hade fått massa nya och vet inte hur dom fått min msn & vissa av dom prata inte ens svenska! haha Det kan visst hända mkt när man inte är med. Men men, har inte så mkt att göra på msn. Tycker bara att det är drygt. Klarar mig så himla bra på facebook & här :)

Jessica ligger på sin mage, på mina ben & vill att jag ska killa henne på ryggen ;) Hon drar upp sin egen tröja hela tiden & försöker ta min hand till hennes rygg hehe Hon är för söt, hjärtat mitt!

Ska sova hos min syster inatt för hon vill inte vara ensam. Frille ska iväg & fiska :) Men det kan vara roligt. Det händer ju liksom inte så ofta :) Och ngn gång ska jag få antingen Jenny eller Lenah & komma och möta mig om jag får för mig att gå till Garphyttan ;) Det är ju faktist inte så långt egentligen. Och om ngn möter en så blir det ju bara halva vägen själv sen får man ju sällskap.. om man inte går 2 & 2 från alla håll & kanter :)

Rikard kommer förmodligen inte hem i helgen så jag kommer vara i Örebro. Kanske åker in & träffar Angelica om hon har tid & lust :) Henne var det ett tag sen man såg.

Men men, vi får höras lite senare. Nu ska jag & min älskling äta lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0